Re: Abit ST6

Autor: Grucha (kg_at_box43.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 16:18:10 MET

Użytkownik "darekc" <darekc_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Kupilem plyte Abita ST6 (bez raida) i jest z nia problem. Po zainst.
Win98se
> oraz sterownikow z org. cdrom-u (inf, driwer ATA, AC'97) we wlasc. systemu
> sa dwa znaki zapytania: 1. nieznane urzadzenie, 2. PCI system management
> bus. Indywidualne zainst sterown. do w/w nic nie daje (nie znajduje ani na
> cdromie ani na dysku twardym). Sprzet: pl.gl. Abit st6, Ram 256Mb, celeron
> 1GHz, Hdd Seagate 30Gb, Cdrom LGx52, Ati radeon VE. Za wszelkie sugestie z
> gory THX.
> DarekC

    Nieznane urzadzenie to moga byc rozne rzeczy. Ja w Win2000 mam tez caly
czas "nieznane urzadzenie", ktore jest po prostu programem do odtwarzania
(ogladania) i nagrywania sygnalu z wejscia TV na karcie Asus V3400 (z reszta
to program Asusa - on to "stwarza" nieznane urzadzenie w systemie). Nie
wiem, dlaczego system tak to widzi, ale wszystko dziala OK. W
System/Wlasciwosci jest napisane, ze "To urzadzenie dziala poprawnie".

--
        Pozdrawiam
           Grucha