Odp: Hp - sucks

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 01:04:10 MET

> czysczenie, czy tez wyrownywanie pojemnikow nie pomoglo.Nawet wymiana
> na nowy nic nie wskorala. A kolorowy drukuje oki.

masz zabrudzony machanizm czyszczacy wewnatrz drukarki (zebral sie tam kurz
na resztkach tuszu - zaloze sie ze nie zamykales_odpowiednim_plastikiem
lub przykrywales_recznikiem (jak ja to robie) otworu drukarki.....
musisz ja rozebrac (klopotliwe zatrzaski, trzeba to robic ostroznie i z
rozmyslem)
mechanizm czyszczenia koloru masz jeszcze ok. wiec on nie brudzi...

ZOMO