Re: podlaczenie wypalarki

Autor: Piko (piko18_at_tenbit.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 23:50:56 MET

"Kuba Pysz" <freeman_at_lasel.com.pl> wrote in message
> Czesc,
>
> Mam nadzieje ze kieruje sie z tym na wlasciwa grupe. Problem polega na
[ciach opis podlaczenia]

Zrob tak:
Dysk+Cd (dysk zworka master, Cd na slave) na IDE0 a nagrywarka na IDE1 ze
zworka nastawiona jako "master or stand alone". Musi tak dzialac. Aha
podlaczajac nagrywarke do tasmy pamietaj zeby przypiac ja do pierwszego
wolnego zlacza (tzn tego ktore jest blizej plyty).

--
Pozdrawiam
PIKO