Re: Hp - sucks

Autor: Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 00:21:22 MET

"Emilo" <emilo_at_yoyo.pl>

> Hejka
> jestem "szczesliwym" posiadaczem starej juz HP670C.Jest to dwu
> pojemnikowa plujka. Mam z nia nastepujacy problem(y)
> czarny tusz rozmazuje, robiac poziome kreski na druku. Zadne

Nalezy prawdopodobnie rozmontować drukarkę
(potrzebne są do tego specjalne gwiazdki)
i ostro przeczyścić. :) Prawdopodobnie
rozlałeś atrament. :)

> czysczenie, czy tez wyrownywanie pojemnikow nie pomoglo.Nawet wymiana
> na nowy nic nie wskorala. A kolorowy drukuje oki. Drugi problem to
> wciaganie wiecej niz jednej kartki do druku - jak drukarka pobiera
> kartke, z wiekszej kupki, to wciaga wiecej niz jedna karke. Czasami
> nawet podczas drukowania zaczyna brac nastepna.
> Bylbym wdzieczny za pomoc.
> A moze da sie to naprawic?
Papier należy ,,przedmuchać" -- zobacz w instrukcji. :)
(tak, jakbyś przekartkowywał szybko książkę)
Chodzi o to, żeby kartki nie były posklejane.

> Czy sa jakies serwisy HP w granicach Wa-wy?
Tak, ale nie musisz tego robić w serwisie Hp. :)

> Moze naprawa to strata kasy i lepiej kupic nowa??
Raczej nie. :)
Lc.