Hp - sucks

Autor: Emilo (emilo_at_yoyo.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 23:22:04 MET

Hejka
jestem "szczesliwym" posiadaczem starej juz HP670C.Jest to dwu
pojemnikowa plujka. Mam z nia nastepujacy problem(y)
czarny tusz rozmazuje, robiac poziome kreski na druku. Zadne
czysczenie, czy tez wyrownywanie pojemnikow nie pomoglo.Nawet wymiana
na nowy nic nie wskorala. A kolorowy drukuje oki. Drugi problem to
wciaganie wiecej niz jednej kartki do druku - jak drukarka pobiera
kartke, z wiekszej kupki, to wciaga wiecej niz jedna karke. Czasami
nawet podczas drukowania zaczyna brac nastepna.
Bylbym wdzieczny za pomoc.
A moze da sie to naprawic?
Czy sa jakies serwisy HP w granicach Wa-wy?
Moze naprawa to strata kasy i lepiej kupic nowa??

Wiekie dzieki z gory
Pozdrawiam
Emilo