Re: duron czy celeron?

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 23:02:24 MET

eMGieB wrote:

> Nie ma jak benchmarki syntetyczne.

Hehe. Ale to frajda znaleźć kilka aspektów pracy w których dany sprzęt
wychodzi świetnie i na chwilę zapomnieć o wąskich gardłach :-)

> Abstrahujac od tego ze nie ma ANI
> JEDNEGO zastosowania gdzie Cel @100 MHz FSB moglby przewyzszac DUrona
> @100MHZ FSB.

Też lubię AMD, ale tak w kwestii formalnej: może chciałbyś zmienić zdanie
na ten temat? :-) Z "nie ma ANI JEDNEGO" na "są nieliczne, acz
zadziwiające". Zresztą już kiedyś o tym pisałem; byłem w lekkim szoku jak
mi się coś szybciej policzyło niespodziewanie na innym kompie niż
myślałem.

--
Pozdrówka,
        Artur Gawryszczak