Re: Jaki skaner do zdjec RTG

Autor: szafran (pavior_at_kki.net.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 23:09:35 MET

Tomek wrote:

> To jest trudne pytanie :))) Masz jednak specyficzne zastosowanie (tylko
> czarno-białe negatywy) więc niuanse związane z jakością skanowania (kolory)
> spadają na drugi plan.

Racja. Kiedyś pracowałem na skanerze Mustek 1200 SP Combo (chyba nie
pomyliłem nazwy). Skaner z zasadzie dla małego studia poligraficznego.
Wydaje mi się, że byłby bardzo dobry, nawet znacznie powyżej wymagań, a
jakieś 4 lata temu kosztował około 2200 zł. Ważne jest to "combo" w
nazwie - oznacza model z przystawką do materiałów transparentnych. Może
jest jakiś podobny w sprzedaży, albo znajdzie Pan na jakiejś giełdzie -
i będzie bardzo tanio.

pozdro
szafran

--
|||||||||| Eat right. Stay fit. Die anyway. |||||
||||| szafran >>>> mailto:pavior_at_kki.net.pl |||||