Re: Zasilacz ATX ??

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 22:41:07 MET

Użytkownik "Piotr Nowak" <piotrus_at_pocztal.com> napisał w wiadomości news:VjfR7.33597$Yy.354262_at_rwcrnsc53...
> Jezeli nieznajomy mezczyzna niespodziewanie wrecza ci kwiaty...to musi to
> byc Impuls ;)))))

Taaakiego impulsu sie nie zapomina ;-))

Co do impulsu - wczoraj z kolegą zebraliśmy się i postanowiliśmy zmontować
nowy serwer. Pałętała się pod nogami jakaś obudowa a nikt nie pamiętał, czemu jej
nikt nie chce ...
Poskładaliśmy bebechy, sieciówkę itd. Start systemu ...
Przez przypadek dotknąłem się obudowy - to był dopiero impuls ;->>

Swoją drogą - czy pamięć może być tak uszkodzona, że będzie pojawiał
się błąd zawsze w tym samym miejscu pracy programu ? (wywala się linux przy
wypłaszczaniu go ... Przekompilujemy jeszczcze jądro, ale to chyba wina sprzętu ...).

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl