P4 vs Athlon 1500 XP - ocena- INTEL - RULEZ

Autor: Parker (adamparker_at_chomiczowka.net.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 21:02:40 MET

Zmontowałem ostanio zestaw P4 1.4 na płycie Abit BW7 (intel i845) z 256
Sdram a moj sąsiad zakupił Athlona 1500+ XP na ECS K7S5A z 256 DDR RAM .
Jego system chodzi niby szybciej ale - ciągłe zwisy przy uruchamianiu. U
mnie 1 instalka Win XP i rozpoznał wszystko i hula od początku OK.
Ani jednego zwisa u mnie przez 3 tygodnie. Przy Athlonie musiałem instalować
5 razy Win ( XP, 2000 , Me) i w końcu udało się ledwo USTABILIZOWAĆ TO
NIESZCZĘŚCIE ( A OSTRZEGAŁEM ŻE amd JEST DO DUPY ) . U mnie wszystkie
programy hulaję zę miło a u niego cały czas zwisy. Udało podkręcić mi się P4
1.4 na 1.72 i bije tego syfa w Sandrze na wydajności. Generalnie z daleka od
AMD i ECS - dobrze że kumple poradzili mi że INTEL rulez!!!!! PS. Ten sam
monitor LCD Samsung S151S u niego na MSI GeForce 2MX 400 a u mnie na
PixelView GeForce 2MX400 a różnica na moją korzyść jest powalająca!!!
PZDR
Adam