Re: P4 vs Athlon 1500 XP - ocena- INTEL - RULEZ

Autor: Dzik (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 08:58:46 MET

> AMD i ECS - dobrze że kumple poradzili mi że INTEL rulez!!!!! PS. Ten sam
> monitor LCD Samsung S151S u niego na MSI GeForce 2MX 400 a u mnie na
> PixelView GeForce 2MX400 a różnica na moją korzyść jest powalająca!!!
<ciach>
i tak to byly bzdury.

1. "Specu" pamietasz moze historie wprowadzenia PIII 1,13? (intel wycofal
procek bo nawet jajko linucha sie nie kompilowalo).
2. Ostatnio widzialem post w stylu Win2K+Oracle+P4=zwisy.
3. Nawet nie chce mi sie z Toba gadac, musze Ci powiedziec ze masz racje,
kupuj intela sikaj na widok napisu P4 i dalej wyciagaj kase od babci zebys
mogl dokupic nastepne cuda.
4. Czlowieku: Komputer Swiat czeka na takich specow jak ty! Chip takze jak
jakas firma smarnie kasa trzeba jej produkt wyciagnac w testach na pierwasze
miejsca, kariera przed Toba...

Piotrek