Re: P4 vs Athlon 1500 XP - ocena- INTEL - RULEZ

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 23:04:54 MET

On Tue, 11 Dec 2001 21:02:40 +0100, "Parker"
<adamparker_at_chomiczowka.net.pl> wrote:

>Zmontowałem ostanio zestaw P4 1.4 na płycie Abit BW7 (intel i845) z 256
>Sdram a moj sąsiad zakupił Athlona 1500+ XP na ECS K7S5A z 256 DDR RAM .
>Jego system chodzi niby szybciej ale - ciągłe zwisy przy uruchamianiu. U
Widzisz. Sa tacy, ktorym AMD sie nie wiesza, i tacy, ktorzy maja
klopoty z ajlepszym Intelem. To kwestia szczescia. ;o)

A tak zupelnie powaznie to:
Tanie plyty czasem (czesciej) potrafia sprawiac klopoty (aktualizacja
biosu, niska jakosc wykonania).
Nieprawda, ze AMD jest niestabilny, bo juz dawno bym mial Intela.
Wywnioskowac nalezy, ze moze _ktos_inny_ powienien skonfigurowac tego
AMDka.

Pozdrawiam
GLide - szczesciarz, ktoremu komputer na AMD mimo iz podkrecony i
mocno obciazony softem i roznorakim sprzetem dziala 24/24 nie
zaliczjac wiecej zwisow niz to wynika z samej nazwy sytemu
operacyjnego pod ktorym ow komputer dziala.