Re: chlodzenie CPU ciecza

Autor: Michal Sokolski aka .misha. (michal_at_tatanka.neostrada.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 03:10:06 MET

> ooo... i juz w ogole super! i bedzie pan co dwa lata wymienial calosc?!?
> ja swojego monitora zywalem 10 lat, tyle samo obudowy z zasilaczem (of
> corz), w srodku siedzial w tym czasie 286, 486 i 586... i po drodze troche
> czesci tez bylo wspolna...
> poza tym niektorzy potrzebuja czegos lepszego niz lcd, a one jeszcze przez
> jakis czas nie beda mogly dorownac tradycyjnym monitorom...

    Hehehehe ;-) 10lat ten sam monitorek? Niezle ;-) 286??? to pewnie 14"...
i w dodatku z takimi parametrami, że 800x600 to max. ale w takim
"super-wysokim" trybie to pewnie kiepsko juz z odswierzaniem ;-) moze
jeszcze "non-interlaced" czyli 60Hz? Czy ten monitor byj juz multisync?
Hahahahaha
    Jak mozna pisac, ze potrzebuje sie czegos lepszego od lcd uzywajac tyle
czasu jednego monitora?
LCD'ki zrobily sie juz jakis czas temu bardzo zaawansowane - moze jeszcze
kolorom mozna sporo zarzucic a o kalibracji (sprzetowym kalibratorem) mozna
snic, jednak to kwestia czasu. Pracuje zawodowo jako grafik i uzywam
kineskopowego CTX, jednak widzialem modele LCD, na ktore moglbym sie
przesiasc w kazdej chwili. Niestety cena odpycha.

Pozdrawiam,
Michal Sokolski
www.tatanka.pl