Re: czy to bedzie NTG ? ;-))

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 16:28:17 MET

Użytkownik DooMiniK <bachus20_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9ur1k0$cik$4_at_news.tpi.pl...
> Ja chcę to zrobić po sieci - musi działać (zestawy nie będą wyposażone w CD ROM).

Nie wiem jak najnowszy Ghost ale z 2000 były problemy w odtwarzaniu przez sieć.
Ładnie Ci już ktoś podpowiedział (osobiście odradzam hot-swap).

Pełna instalka na jednym komputerze, jedenaście dysków pod ręką i podłączasz je kolejno
do drugiego kanału (z wyłączaniem kompa) i kopiujesz albo warezowym Norton Ghost
, Partition Magic (np. od fosi'ego) albo darmowym Ranish Partition Manager'em
http://www.users.intercom.com/~ranish/part

PeJot