Re: czy to bedzie NTG ? ;-))

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 17:32:07 MET

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości news:9uqhhg$m2q$1_at_news.tpi.pl...
> "DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl> wrote in message

> Dla fachowca to robota na jeden dzien ;-)

ech - gdybym ja był taki pracowity ...
A co do roboty na jeden dzień - na komputer trzeba przeznaczyć min. godzinę -
myślisz, że będę 12h (bez przerwy) zasuwał ? ;-))

> Eeeee... To nie lepiej ghostem zrobic obraz partycji na jednym dysku i
> przenosic pokolei na wszystkie zestawy. To jest jakies 7minut

Ja chcę to zrobić po sieci - musi działać (zestawy nie będą wyposażone w CD ROM).

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl