Re: detonatory do GTS Pro

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 16:28:23 MET

Użytkownik cholera <olkhaa_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9uojan$513$1_at_news.tpi.pl...

> No wlasnie wczoraj zainstalowalam 23.11
> Polecial o 350 3DMARKow 2001 wiecej i teraz mam 4070 :)

Tylko nie wolno wolno instalować tych sterowników na płycie
z chipsetami kt266/kt266A bo Nvidia zrobiła w nich jakiś błąd.
Ty masz Sis735 więc jest OK.

[...]
> Te, samiec - chcesz kopa? ;)
> Wydawalo mi sie oczywiste, ze przy takich watpliwosciach chodzi o plyte na
> dwa rodzaje pamieci (K7S5A).

Jak jesteś taka biegła to trzeba było rozkręcić i zobaczyć czy pamięci
są w slotach bliższych krawędzi (sdram) czy dalszych (ddr) ;)

> pause.
>
> W opisie bankow przy SDR nie ma nic, a przy DDR jest 0 :/
> (ale raz widzialam jak tam bylo "0 1") wiec chyba jednak dobrze?

No i sprawa rozwiązana- masz ddr'y.
To 0/1 oznacza jakie i ile banków wykorzystuje zainstalowana
pamięć. Te informacje się nie zmieniają, nie mogłaś widzieć raz 0 a innym
razem 0/1.

> To "double" mi sie podoba, ale po co do tego "bank"?

Czyli dwu-bankówka - prawdopobnie dwustronny moduł dimm

PeJot