Re: detonatory do GTS Pro

Autor: cholera (olkhaa_at_go2.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 17:52:42 MET

"PeJot" <kpejot_at_skrzynka.pl> wrote in message

> Najnowsze 23.10 - www.tweak.pl
> Jeżeli masz słabe wyniki to sprawdź czy przypadkiem
> nie jest włączony w sterownikach - FSAA.

No wlasnie wczoraj zainstalowalam 23.11
Polecial o 350 3DMARKow 2001 wiecej i teraz mam 4070 :)

I jeszcze jedno:
Co mi da wlaczenie w AGP "fast writes" oraz "side band"?
I jak to zrobic, bo w sandrze widze ze nie wlaczone, a w biosie tego nie
znalazlam :/
I czy to bezpieczne? :)

> Zależy na jakim chipsecie masz płytę.
> Jeżeli na amd761 lub kt266(A) to nie mogli zainstalować innej
> pamięci niż ddr.

Te, samiec - chcesz kopa? ;)
Wydawalo mi sie oczywiste, ze przy takich watpliwosciach chodzi o plyte na
dwa rodzaje pamieci (K7S5A).

> Możesz też przy starcie komputera zobaczyć w tabelce-naciśnij szybko
pause.

W opisie bankow przy SDR nie ma nic, a przy DDR jest 0 :/
(ale raz widzialam jak tam bylo "0 1") wiec chyba jednak dobrze?

> Ew. SiSoft Sandra 2001

No wlasnie w sandrze lobuz nie pokazuje (2001 SE).
W "mainboard information" wyswietla:
Physical/BIOS Memory Banks:
ROW-0 (RASL-6 Rasl-10) 256MB DIMM SDRAM double-bank
reszta ROW'ow jest empty.

To "double" mi sie podoba, ale po co do tego "bank"?
A moze jak ktos ma K7S5A na DDR i mi powie w jakim ROW'ie ma wsadzone? :)

> Sugerujesz że mężczyźni nie są bezinteresowni ? ;)

Bezinteresowni to sa kastraci ;)
(hmmm... nawet calkiem glebokie stwierdzenie mi wyszlo :))

cholera