Re: detonatory do GTS Pro

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 22:11:27 MET

> Jakie sa najlepsze dentki do GeForce 2 GTS Pro?

Zalezy do czego. Chodzi Ci o najszybsze, najstabilniejsze, najbardziej
przybajerowane itp.? Co do szybkosci to imho 6.50 (nie dla wszystkich kart
i wszystkich plyt), stabilne zas to te certyfikowane (WHQL).
Przybajerowanych nie uzywam.

> taki tani :), a na najnowszych to w 3DMarku 2001 wychodzi mniej punkcikow
> niz przy oryginalnych z pudelka (datowane na poczatek czerwca).

Nie przejmowalbym sie 3DMarkiem, chyba, ze zalezy Ci na cyferkach nie
majacych pokrycia w rzeczywistosci. Testuj aplikacjami/grami, ktorych
uzywasz i optymalizuj pod ich katem. Bo moze sie myle (pytanie retoryczne
-- nigdy sie nie myle ;) ), ale o to chyba chodzi w optymalizowaniu?

> (od momentu kupna nowego kompa strasznie podniecaja mnie wszelkiego rodzaju
> benchmarki :))

Hm... "A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of
how to do it, but nobody can agree on how to compare performance."
Czyli prawidlowo ;)

> I na koniec - nie smiejcie sie z biednej dziewczynki, tylko powiedzcie jak
> sprawdzic (bez rozkrecania kompa) czy ma sie DDRy czy moze chamy wsadzili mi

Puknij pauze na starcie i obejrzyj ramke z urzadzeniami. Jesli masz jakas
normalna plyte z normalnym biosem, to powinien byc ladny napis.

> zwykly ram? Bo wszedzie pokazuje tylko 256MB, a zobaczenie jakiegos
> kolorowergo napisu "DDR" bardzo podniosloby moje morale :)

> Za porady odwdzieczam sie w naturze (marchew, ziemniaki ;P)

Fuj. Ja nie krolik, ale moze ktos sie na te Twoje trociny polakomi :)

--
Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..