Re: Backup dysku

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 16:28:11 MET

Użytkownik Stanis&#322;aw Remuszko <remuszko_at_astercity.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5171cf2f.0112071050.61af9e2b_at_posting.google.com...
> [...]
> tam przecież była cała moja poczta (ponad 1900 samych tylko odebranych
> plików i ponad 800 nadanych!) z ubiegłych prawie dwóch lat, wraz z
> książką adresową. Opytany fachowiec potwierdził, że faktycznie, brak
> jest tych podkatalogów, że on wydał komputerowi polecenie przegrania
> wszystkiego (powtarzam, przegrania wszystkiego), ale "się nie
> przegrało",(powtarzam: "się nie przegrało"), i winny jest - cytuję -
> "komputer" oraz - cytuję - "tak się zdarza", powtarzam: "tak sie
> zdarza".
> Czy to prawda (ŻE TAK SIĘ MOŻE ZDARZAĆ)?

Facet po prostu nie umiał wyeksportować książki adresowej
a póżniej jej zaimportować oraz zaimportować (po przegraniu wcześniej
do innego katalogu folderów Outlooka) wiadomości

>Czy naprawdę "WINNY JEST
> KOMPUTER"?
Nie.
_Prawdopodobnie_ winna jest ciemnota/lenistwo/skleroza serwisanta.
Ostatnio udało mi się dostać do kręgu biur nieruchomości
(setki kontaktów do kontrahentów/setki listów) i za takie
przeinstalowanie systemu ucięli by mi to i owo ...

> Przepraszam. To dla mnie dramat. Jestem z zawodu
> dziennikarzem. To jakby mi ktoś półtora roku wyciął z
> życiorysu.

Mógłbyś sprawdzić na dysku czy przypadkiem ten zdolny serwisant
nie przekopiował do jakiegoś katalogu plików *.dbx.
Normalnie są w windows\dane aplikacji\identities (...).
Możliwe że bezsensu przekopiował je tylko do tego katalogu
w nowym systemie więc możesz wybrać opcję importuj wiadomości
i dokopać się do najgłębszego katalogu w w/w drzewku..

Pytanie jest raczej NTG więc nie spodziewaj się wielu odpowiedzi.

PeJot