Re: Backup dysku

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 21:58:51 MET

Stanis&#322;aw Remuszko <remuszko_at_astercity.net> wypowiedział(a) się w
następujący sposób:

> Po
> odebraniu komputera stwierdziłem, że w tym nowym katalogu brak jest
> jakichkolwiek podkatalogów z poprzedniego katalogu "Windows '98". A
> tam przecież była cała moja poczta (ponad 1900 samych tylko odebranych
> plików i ponad 800 nadanych!) z ubiegłych prawie dwóch lat, wraz z
> książką adresową.

nie bardzo rozumiem ... jest PUSTA kopia folderu "windows"?, czy brakuje
jedynie plikow poczty, a cale pozostale badziewie jest na swoim miejscu?
Jaki jest rozmiar folderu "dane aplikacji" w folderze zawierajacym kopie
poprzedniego systemu?

--
Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
{lajkonik w swiecie pecetow}