Re: Kupilem nowa karte graficzna .....

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 16:28:42 MET

Użytkownik juha <juha_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9uqjkg$mpe$1_at_news.tpi.pl...
> i mam problem. Zamowilem karte Prolink GForce 2 GTS 32 MB DDR. Dostalem
> przesylke, ale na pudelku ku mojemu zdziwieniu kryzykiem zaznaczony jest
> GFORCE 2 GTS SDRAM. Po wlozeniu karty do kompa przy uruchomieniu widoczny
> jest napis GFORCE 2 PRO 32 MB. Acha zapomnialem dodac ze instrukcja w
> pudelku jest do GFORCA 2 MX. Co oni mi wreszcie przyslali? Podejrzewam, ze
> raczej to co komp wyswietla, ale jak sprawdzic czy karta ma pamieci SDRAM
> czy DDR? Czy GFORCE2 GTS to to samo co GFORCE2 PRO, jesli nie to co jest
> lepsze?
> [...]

Poniewaź osoby w wątku trochę "zamieszały" to też ja napiszę.
Karta zgłasza Ci się jako PRO ponieważ jest to szybsza odmiana
Geforce 2 GTS także z pamięciami DDR (pamięci ddr działają@ 200Mhz
zamiast 166Mhz jak w starszym GTS).
Z tego co wiem to nigdy nie wyszły Geforce2 na pamięciach SDRAM.

Tak więc, wszystko jest OK.
W cennikach na stronach www piszą byle co, w tym przypadku efekt
był pozytywny.

PeJot