Re: Nowa karta AGP stara plyta glowna

Autor: Krzysztof Doniczka (kdoniczka_at_mail.e.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 12:38:05 MET

Użytkownik "Pawlo" <pawellos_at_mhd.pl> napisał w wiadomości
> Wlasnie wczoraj kupilem GF2 AGP MX200 i po zainstalowaniu sterowników z CD
> totalny
> break. Uruchomienie windy po zainstalowaniu sterownikow konczy sie ekranem
> startowym ()windows 98) i zawieszeniem. (choc nie do konca w glosnikach
> slysze ze windows sie zaladowal i ALT+F4 moge go zamknac :-) )
> Po wejscie w tryb awar. i odinstalowaniu steronikow od NVIDIi okazuje sie,
> ze system sie po tej operacji daje sie uzywac ale tylko jako jako
> standardowa VGA 640x480.

Może po zainstalowaniu się karty i restarcie, karta domyślnie ustawia takie
parametry, których twój monitor po prostu nie potrafi wyświetlić. Jak u
siebie zapodam jakieś kosmiczne częstotliwości odświeżania na moim dziadku
monitorze to tez się wyłącza i koniec. Może w trybie awaryjnym ustaw na
początek 800x600 16 bit z odświeżaniem 60 Hz. Jak pójdzie to skutecznie
zwiększaj w windowsie. Jak będzie czarny ekran to albo esc albo po 15 sec
sam powróci. Ze względu na monitor u mnie chodzi max 1024X768 16 bit color
przy 60 Hz więcej się nie da.
Ach na początek przede wszystkim upewnij się czy instalujesz odpowiednie
sterowniki. Czasami człowiek jest pewien, że robi dobrze a tak nie jest :-))
Pozdrawiam i miłych testów.