Re: Nowa karta AGP stara plyta glowna

Autor: Pawlo (pawellos_at_mhd.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 17:33:20 MET

Użytkownik "Krzysztof Doniczka" <kdoniczka_at_mail.e.pl> napisał w wiadomości
> Może po zainstalowaniu się karty i restarcie, karta domyślnie ustawia
takie
> parametry, których twój monitor po prostu nie potrafi wyświetlić. Jak u
> siebie zapodam jakieś kosmiczne częstotliwości odświeżania na moim dziadku
> monitorze to tez się wyłącza i koniec. Może w trybie awaryjnym ustaw na
> początek 800x600 16 bit z odświeżaniem 60 Hz. Jak pójdzie to skutecznie
> zwiększaj w windowsie. Jak będzie czarny ekran to albo esc albo po 15 sec
> sam powróci. Ze względu na monitor u mnie chodzi max 1024X768 16 bit color
> przy 60 Hz więcej się nie da.
> [...]

Nie, nie to nie ten problem. Gdyby to bylo tak proste to bym nie pytal.
Karta caly czas pracuje w trybie 640x480. W ogole nie wchodzi w tryb
wyzszych rozdzielczosci.
czasami jak zdaze nacisnac Esc to pozostaje obraz tekstowy jeszcze kawalkiem
ramki BIOS'u.
Powtarzam co ciekawe i tu moze byc trop, ze windows sie zaladuje jakby bez
"ekranu" ja mam stary ekran - jeszcze DOS'owy, a tu slychac muzyczke
powitalna i dalej jak zrobie ALT+F4 to grzecznie sie zamyka a nawet wycza
zasilanie. tyle ze nic nie zmienia sie na ekranie do czasu brazku zasilania
ciagle resztka ramki BIOS'a !!!!!!!!!!!

CZY TO komus cos nasuwa???

Podejrzewam ze cos jest z przerwaniem od karty, Ale jak je ustawic. Co mnie
dziwi to to w momenci listingi urzadzen PCI
pojawia tam jako display controler na przerwaniu 9, z serialem tez IRQ 9, i
sound'em tez IRQ 9, cos chyba za duzo "chetnych" na to przerwanie. Ale czy
disp. controler tez ma byc w listing PCI, przeciez to AGP?