Odp: Detonatory 22.80 - Czy to normalne??

Autor: dexter (biskupdamian_at_poczta.fm)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 12:43:41 MET

Użytkownik <magrybaz_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:31cc.000000fc.3c10d875_at_newsgate.onet.pl...
> Zainstalowałem Det 22.80 dla Gf2 MX 400 MSI. Wynik w 3D Marku 2001
podskoczył o
> kilkadziesiąt procent w porównaniu ze sterami producenta, ale gry działają
> wyraźnie gorzej. Sprawdzałem kilka. Dlaczego?
> Mam TB 1Ghz na epoxie 8KHA+.
> Dzieki

U mnie gierki chodzą tak samo za to po kilku sekundach wyłącza się dźwięk
(karta na płycie) i trzeba restartować system. Powróciłem do det21.88. Poza
tym wysoki wynik w 3dmarku nie zawsze świadczy o tym że wszystkie gry będą
chodziły rewelacyjnie. Sam musisz sobie odpowiedzieć na pytanie: czy wolisz
żeby gry chodziły ci lepiej czy żeby jakieś nudne demko pokazywało lepszy
wynik.

Pozdrawiam
Dexter