Nowa karta AGP stara plyta glowna

Autor: Pawlo (pawellos_at_mhd.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 17:47:45 MET

Na pewno ten problem byl juz poruszany, ale nie moge znalezc w archiwum.

Wlasnie wczoraj kupilem GF2 AGP MX200 i po zainstalowaniu sterowników z CD
totalny
break. Uruchomienie windy po zainstalowaniu sterownikow konczy sie ekranem
startowym ()windows 98) i zawieszeniem. (choc nie do konca w glosnikach
slysze ze windows sie zaladowal i ALT+F4 moge go zamknac :-) )
Po wejscie w tryb awar. i odinstalowaniu steronikow od NVIDIi okazuje sie,
ze system sie po tej operacji daje sie uzywac ale tylko jako jako
standardowa VGA 640x480.

Mysle, ze problem jest gdzis w starej mojej plycie, lub braku jakiegos
nowego
sterownika do AGP.
(plyta SOYO Sy-6BE+ '98 na Intelu 82440BX, procesor Celeron 400).Moja stara
grafika S3 AGP 4M, chodzila bez problemu. Jak rowniez GF2 na innej, nowej
plycie glownej '2001 tez chodzi.
Czego brakuje w mojej SOYO, co wgrac, (BIOS dosc swiezy).
Nadmieniam, ze przerwanie do karty w BIOSie "przywiązane".

Z gory dzieki za odzew.
Pozdr

Pawlo