Re: Backup dysku

Autor: Stanisław Remuszko (remuszko_at_astercity.net)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 10:11:07 MET

Szanowni Państwo!
Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy się odezwali.
Z Państwa opinii mogę się domyślać (ale tylko domyślać)
odpowiedzi
na zadane przeze mnie pytanie: czy dziś komputery od czasu
do
czasu bywają tak zawodne, jak przed 40 laty, to znaczy mylą
się,
nie wykonują części komend itp.? Czyli, innymi słowy, że w
opisanym przypadku może być winny hardware lub operacyjny
software
mojego komputera? Mówiąc jeszcze inaczej (cytując wspomnianego
fachowca z markowej firmy): czy dziś taka sytuacja faktycznie
wciąż
"się zdarza"?
Byłbym ogromnie wdzięczny na odpowiedź WPROST ("tak" - "nie")
na
tę kwestię. Bardzo przepraszam, ale jestem kompletnie zielony
tych sprawach.
Z respektem i dobrymi życzeniami
Stanisław Remuszko
P.S. Dla jasności: do backupu nie zostały przekopiowane żadne katalogi
poprzedniego Windowsa.