Re: Backup dysku

Autor: Zhan (nospam_arturm_at_polnet.cc)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 12:43:14 MET

> mojego komputera? Mówiąc jeszcze inaczej (cytując wspomnianego
> fachowca z markowej firmy): czy dziś taka sytuacja faktycznie
> wciąż
> "się zdarza"?
> Byłbym ogromnie wdzięczny na odpowiedź WPROST ("tak" - "nie")

Nie...
Jesli windows sie uruchamial tylko dzialal wolno to znaczy, ze katalog
Windows nie mogl byc pusty i nawet jesli byl on uszkodzony to ktos kto
bierze pieniadze za wykonanie backupu POWINIEN sobie z tym poradzic. Co
najwyzej mogloby brakowac kilku plikow. Dodam jeszcze, ze w mojej
kilkuletniej praktyce z komputerami nie zdazylo sie zeby "cos sie nie
chcialo przekopiowac" (pomijam fizyczne uszkodzenie dysku) natomiast kilka
razy zdazylo sie, ze czegos zapomnialem przekopiowac i tak pewnie bylo w tym
przypadku.
Natomiast jesli chodzi o odzyskanie utraconych plikow to praktycznie nie ma
juz szans