Re: Backup dysku

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 22:20:36 MET

> odebraniu komputera stwierdzi=B3em, =BFe w tym nowym katalogu brak jest
> jakichkolwiek podkatalog=F3w z poprzedniego katalogu "Windows '98". A
> tam przecie=BF by=B3a ca=B3a moja poczta (ponad 1900 samych tylko odebran=
ych
> plik=F3w i ponad 800 nadanych!) z ubieg=B3ych prawie dw=F3ch lat, wraz z

Nie wyglada dobrze. Ale o ile sie nie myle (nie uzywam Outlooka) pliki z
zapisana poczta i reszta danych znajduja sie sie w ukrytym podkatalogu w
c:\windows. Jesli ten "fachowiec" rzeczywiscie przegral calosc Twojego
dysku do osobnego katalogu, to wszystkie dane powinny tam fizycznie byc.
Sprobuj znalezc na dysku pliki np. Deleted Items.dbx, Inbox.dbx,
Offline.dbx (lub ogolnie wszystkie z rozszerzeniem dbx -- w polskiej
wersji Outlooka nazwy moga byc inne). Jesli jakies uda Ci sie znalezc,
najlepiej w tym katalogu ze zrzuconymi starymi danymi, to juz polowa
sukcesu, potem kolej na dobranie sie do nich -- moze wystarczy przegrac do
katalogu z aktualnymi danymi Outlooka (lokalizacje znajdziesz we
wlasciwosciach folderu w Outlooku). Jesli plikow nie bedzie -- coz, chyba
zostaje tylko wrzasnac "kurna Vladus!" jak mawiaja milosnicy serialu
"Kiepscy" zamieszkujacy Transylwanie.

> Czy to prawda (=AFE TAK SI=CA MO=AFE ZDARZA=C6)? Czy naprawd=EA "WINNY JE=
ST
> KOMPUTER"? A je=B6li nie - KTO(CO) tu zawini=B3(o)? Czy moja poczta jest

Nie, komputer nigdy nie jest winny -- zawsze zrobi to, co mu sie kaze. A
ze czasami efekt jest inny od zamierzonego.. coz, zle sie kazalo. No
chyba, ze jest fizycznie uszkodzony ktorys z podzespolow.

> Do =BF=B3obka oddaje sie na kilka godzin dzieci w nadziei, =BFe
> oddadz=B1 CA=A3E, bez wyci=EAtej trzustki, z obiema r=B1czkami,
> pi=EAcioma paluszkami (przy ka=BFdej) itp. I "jako=B6" oddaj=B1 ca=B3=
e,

Moze nie powinienem sie smiac w Tej sytuacji, ale porownanie jest ladne.
Piwo dla tego Pana! :)

> Jeszcze raz przepraszam. Dzi=EAki za ka=BFd=B1 KONKRETN=A1 odpowied=BC.

Rada na przyszlosc (promocja): jesli oddajesz komus komputer z jakimis
waznymi danymi, zazadaj na pismie zachowania danych nienaruszonych. I
niech na rachunku znajdzie sie pozycja "kopiowanie danych klienta",
najlepiej wyszczegolnionych pozycji.
Prawnikiem nie jestem, ale przypuszczam, ze serwisanta w takiej sytuacji
trudno wziac za leb, szczegolnie przy ustnej umowie...

> Stanis=B3aw Remuszko

--=20
Chektor
=2E.Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-23120=
60..
=2E.chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl................................=
=2E...
=2E....... What this country needs is a good five dollar plasma weapon. ...=
=2E...