Re: Backup dysku

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 21:50:23 MET

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wypowiedział(a)
się w następujący sposób:
[...]
> Rada na przyszlosc (promocja): jesli oddajesz komus komputer z jakimis
> waznymi danymi, zazadaj na pismie zachowania danych nienaruszonych. I
> niech na rachunku znajdzie sie pozycja "kopiowanie danych klienta",
> najlepiej wyszczegolnionych pozycji.
> Prawnikiem nie jestem, ale przypuszczam, ze serwisanta w takiej sytuacji
> trudno wziac za leb, szczegolnie przy ustnej umowie...
[...]

tylko, ze to Ty musialbys udowodnic przed sadem, iz kopia systemu nie jest
pelna np. w folderze "dupy" bylo 500 MB plikow Ci niezbednych.

Nalezy jeszcze dodac, iz na takim hdd nie ma miejsca na programy w "wersji
pirackiej".

--
Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
{lajkonik w swiecie pecetow}