Problemy z kompem

Autor: Tomek (tegiet_at_wp.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 14:43:43 MET

Mam problem, a właściwie dwa problemy. Pierwszy dotyczy bardzo często
powtarzających się błędów podczas pracy w Outlooku Express i Explorerze pod
Win Me. Najczęstszym błędem jest błąd systemu związany z KERNEL32.DLL.
Rzadziej występuje MSHTML.DLL. Dzisiaj miałem jeszcze inny błąd w
BROWSEUI.DLL. Jestem załamany. Wczoraj sformatowałem dysk i zainstalowałem
Win Me od początku, ale to nic nie dało. Tak nie można pracować ten "KERNEL"
daje o sobie znać kilka razy w ciągu 10-15 minut. Często nie można zamknąć
okna z komunikatem o tym błędzie, a po chwili konieczny jest RESET,
Ctrl+Alt+Delete nie działa. Jeśli ktoś wie lub przynajmniej podejrzewa co
może być przyczyną proszę o info.

Mój drugi problem dotyczy dziwnego dźwięku, który występuje prawie
natychmiast po załączeniu komputera. Trudno mi opisać ten dźwięk. Na
początku myślałem, że to wentylatorek nie może wystartować, ale rozkręciłem
obudowę i zobaczyłem że obydwa wentylatorki (na procku i mały wentylatorek
na
płycie) obracają się. Do tej pory wyłączałem natychmiest zasilanie i
próbowałem "aż zaskoczy". Czasem za pierwszym razem, a czasem nawet do 6-8
razy musiałem powtarzać tę czynność.
Czego to jest wina? Nie dzieje się tak za każdym razem gdy załączam
komputer, ale niestety w większości przypadków.
Wentylatorek pracuje od ok. 6 miesięcy i zdarzało się coś takiego wcześniej,
ale sporadycznie.
Proszę o pomoc

Athlon 1000C, Abit KT7, 128 SDRAM, GeForce 2MX 200, SB 128PCI, HDD Segate
20GB +
Caviar 1.6 GB.

Pozdrawiam
Tomek