Dylemat: padl procek albo plyta.

Autor: zolw (zolw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 14:44:01 MET

Kumplowi padl komp. Twierdzi, ze albo procek, albo plyta.
Chce przyjsc do mnie i sprawdzic swoj procek (duron600) na mojej
plycie (abit kt7a), albo wziasc moj procek (duron750) i przetestowac
jego plyte.
Wiem, ze obie sytuacje moga byc niebezpieczne.
Moja plyta jest ponad 2 razy drozsza niz moj procek i sa na gwarancji.
Ktora opcje wybrac? Pchac dobry proc do podejrzanej plyty, czy
podejrzany proc do dobrej plyty.

Prosze o odpowiedzi via e-mail:
zolw_at_zeus.polsl.gliwice.pl

Pozdrawiam, Zolw.