Re: Problemy z kompem

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 19:15:00 MET

Użytkownik Tomek <tegiet_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9uijlq$b10$1_at_news.tpi.pl...
> [...]
> powtarzających się błędów podczas pracy w Outlooku Express i Explorerze pod
> Win Me. Najczęstszym błędem jest błąd systemu związany z KERNEL32.DLL.
> Rzadziej występuje MSHTML.DLL. Dzisiaj miałem jeszcze inny błąd w
> BROWSEUI.DLL. Jestem załamany. Wczoraj sformatowałem dysk i zainstalowałem
> Win Me od początku, ale to nic nie dało. Tak nie można pracować ten "KERNEL"
> daje o sobie znać kilka razy w ciągu 10-15 minut. Często nie można zamknąć
> okna z komunikatem o tym błędzie, a po chwili konieczny jest RESET,
> Ctrl+Alt+Delete nie działa. Jeśli ktoś wie lub przynajmniej podejrzewa co
[...]
> Athlon 1000C, Abit KT7, 128 SDRAM, GeForce 2MX 200, SB 128PCI, HDD Segate
> 20GB +
> Caviar 1.6 GB.

Jeżeli masz Athlona-C to chyba ten Abit to KT7A ?

Wygląda na problemy z pamięcią (może pamięci są słabe a ty dałeś je na Turbo+cycle
length na 2 - timing zostaw ale cas daj na 3, przełóż też dimm'a do 1 slotu) albo przegrzewa
się procesor -masz solidny cooler + trochę pasty termoprzewodzącej na jądrze procesora ?
Problemy może też sprawiać kiepski zasilacz z mocą poniżej 300W.

Mógłbyś też zaktualizować bios (byle z dyskietki systemowej) - w przypadku KT7A poszukaj
na płycie który masz pcb rev. (np. 1-1.2 lub 1.3) i ściągnij bios z www.abit.com.tw
lub ftp://ftp.veracomp.com.pl/mirror
Sterowniki do via4in1 minimum 4.31 a do GF2 najlepiej najnowsze 23.1x
( www.in4.pl www.tweak.pl )

Jak masz czas to przeinstaluj też system + poprawki Microsoftu
do Win Me dla USB i IDE

PeJot