Re: Zamieniac Celeronka 300@450 na Celeronka II 900 Mhz ?

Autor: mikuch (m_i_k_u_c_h_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 16:11:16 MET

> Mam teraz plyte Abita BH6 (na BX'ie) chyba rev. 1.0 i do tego Celeronka
300A
> przekreconego na 450 Mhz. Planuje zrobienie malego upgrade'u do Celeronka
II
> 900 Mhz + przejsciowka oczywiscie. Co o tym sadzicie? Ma to sens? Jaki
> bedzie przyrost przedkosci? Procek widzialem na jakies 299 zl w
Multicompie
> i przejscioweczka JAMICON PROCESOR FCPGA > SLOT1 za 59 zl tez tam. Co
> sadzicie o takim manewrze?

Miesiąc temu wymieniłem Cel400 na 800 ale wiązało się to z wymianą płyty
głównej,
stara płyta była z socket i slot obsługiwała magistrale 66, 100 i 112 ale i
tak nie współpracowała z cel800 mimo że w sklepie (serwisie) mówili że
"powinna" obsłużyć ale w myśl zasady, że każdy komputer jest kompatybilny
ale twój najmiej, moja płyta nie obsłużyła tego cel800 i musiałem kupić nową
oczywiście w innym sklepie bo w tamtym byli zbyt mądrzy serwisanci

Jeśli chodzi o prędkość to poczekaj lepiej jakieś dwa trzy miesiące i kup za
tą samą cel1,2GHz lub nawet trochę szybszego, bo różnica między 400MHz a
800Mhz nie jest warta tych 290zł (niezależnie czy to jest quake czy tym
bardziej excel:-)

MIKUCH