Zamieniac Celeronka 300@450 na Celeronka II 900 Mhz ?

Autor: Toomy (toomy_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 13:49:02 MET

Witam,

Mam teraz plyte Abita BH6 (na BX'ie) chyba rev. 1.0 i do tego Celeronka 300A
przekreconego na 450 Mhz. Planuje zrobienie malego upgrade'u do Celeronka II
900 Mhz + przejsciowka oczywiscie. Co o tym sadzicie? Ma to sens? Jaki
bedzie przyrost przedkosci? Procek widzialem na jakies 299 zl w Multicompie
i przejscioweczka JAMICON PROCESOR FCPGA > SLOT1 za 59 zl tez tam. Co
sadzicie o takim manewrze?

dzieki,
tomekM