Re: Zamieniac Celeronka 300@450 na Celeronka II 900 Mhz ?

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 17:24:07 MET

Użytkownik "mikuch" <m_i_k_u_c_h_at_poczta.onet.pl> napisał w
> Miesiąc temu wymieniłem Cel400 na 800 ale wiązało się to z wymianą płyty >
głównej,

> Jeśli chodzi o prędkość to poczekaj lepiej jakieś dwa trzy miesiące i kup
za > tą samą cel1,2GHz lub nawet trochę szybszego, bo różnica między 400MHz
a > 800Mhz nie jest warta tych 290zł (niezależnie czy to jest quake czy tym
> bardziej excel:-)

1. wszystko zalezy od zastosowac, czy dodatkowa moc zostanie wykorzystana.

2. no to ja proponuje poczekac 6 miesiacy i kupic celerona 1500, albo w
ogole kupic za rok, za grosze, zestaw na athlonie 1900+.

W ten sposob mozna czekac do smierci na zmiane kompa, to nie jest dobra
metoda.

O ile jednak nie potrzebujesz zmiany (nie czujesz braku mocy) to po co w
ogole zmieniac?

Pozdrawiam
T.