Re: Athlon + GeForce + VIAaaaaaaa

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 16:15:57 MET

cut

> PROBLEM: ciągłe wieszanie na różnych systemach (98, Me, 2000)
> Po formacie (łącznie ze skasowaniem podstawowej partycji i założeniu
nowej)
> zainstalowałem WinMe.
> Potem - sterowniki od płyty głównej. A jak zainstalowałem sterowniki do k.
> graficznej (z oryginalnej płytki) to po restarcie już mi się nieodpalił!
> Żaden detonator niepomógł! Normalnie działa tylko na 'Standardowa VGA' i z
> niezaintalowanymi sterami od dźwięku i modemu. Jak zainstalowałem SB to mi
> się przy starcie wszystkie jego moduły wieszają i ogólnie system pada!
> [...]
jesli wszystko co inni napisali zawiedzie sprawdz tez zasialcz, tzn. wpakuj
swoje bebechy do jakiejs porzadnej obudowy z mocnym zasilaczem> zasilacz
jest niedocenianym elementem (Ty nawet nie podales jaka masz obudowe), a
czesto daje wlasnie takie objawy jak piszesz (komputer dziala stabilnie, ale
w trybie standardowa VGA , instalujesz stery do karty, wzrasta pobor mocy i
...)

Robert P.