Re: Czy Celka II można po prostu ustawic na FSB 133?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 15:31:30 MET

"tzd" <tzd_at_interia.pl> wrote in message news:a0ps8p$sj8$1_at_news.onet.pl...

> W zasadzy wyglada to tak, ze z radiatora zrobil pusty w srodku szescian,
> wycinajac brzeszczotem niepotrzebne elementy radiatora, dospawal
odpowiednie

Blok wodny z radiatora jak ciezko mi to wyobrazic jak to wyglada :-\
Tu masz zdjecie bloku wodnego
www.4max.com.pl/sklep/akcesoria.htm
> utrzymuje jego celerona 800 @ 1066 w temperaturze ponizej 40 st. C.

Pffffffff.........
C800_at_1066 chodzi na zwyklm BOX na napieciu 1,85V :-)
Ale bajer niezly :-)
Przy napieciu rzedu 2,0V to tak latwo nie przeszlo :-)

> Aha koszt calosci wyniosl okolo 50 zl (lacznie z robocizna ) no i jest to
> skuteczne i nieslyszalne. A do wody krazacej w obiegu dodal nadmanganianu
> potasu, zeby sie roslinki nie zalegly :)

Tanie i skutecznie oraz napewno ciekawe :-)
Ale do eXtrem o/c by sie raczej nie nadawalo.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!