Re: Czy Celka II można po prostu ustawic na FSB 133?

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 15:23:45 MET

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Przylozysz taki blok wodny bezposrednio na jadro procka?

A wiec wyglada to z tego co zauwazylem u kolegi i z tego co on mi opowiadal
nastepujaco.

Przerobil radiator na blok wodny (czy tez jak Ty no nazywasz).

W zasadzy wyglada to tak, ze z radiatora zrobil pusty w srodku szescian,
wycinajac brzeszczotem niepotrzebne elementy radiatora, dospawal odpowiednie
scianki, uszczelnil silikonem, podlaczyl rurki w wywierconych uprzednio
otworkach, sprawdzil szczelnosc, no i ma home-made watercooling, ktore
utrzymuje jego celerona 800 @ 1066 w temperaturze ponizej 40 st. C.

Aha koszt calosci wyniosl okolo 50 zl (lacznie z robocizna ) no i jest to
skuteczne i nieslyszalne. A do wody krazacej w obiegu dodal nadmanganianu
potasu, zeby sie roslinki nie zalegly :)

Wyglada dziwnie, dziala skutecznie i niezawodnie.

Pozdrawiam
T.