Odp: Komp dla siostry.

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 15:32:50 MET

> Jadro procesora oczywiscie :-)

> Szlifierka katowa ;-P
> Nie wiem czym to dokladnie szlifuja ale pewnie maja jakies
> specjane sprzety do tego :-)

Mało precyzyjnie odpowiadasz - wiesz jaka jest grubość takiej warstwy ?

> Zmianach w jadrze.

Jakich zmianach ? Konkretniej proszę...

> piszesz...
>
> Jak robilm w serwisie to byl taki maniak, ktory byl na praktykach w
jakiejs
> firmie
> w USA robiacych elektronike i tam mu takie zeczy pokazywali :-)
> A on to mi opowiedzial :-)

Tak, tak - pamiętam jak dziś, było to w czterdziestym czwartym.... IMO ta
twoja super informacja ma dość chwiejne podstawy - wierzysz we wszystko co
Ci ludzie powiedzą ?

Pozdrawiam,

Cooger