Re: Czy Celka II można po prostu ustawic na FSB 133?

Autor: _at_r2r
Data: Mon 31 Dec 2001 - 16:27:26 MET

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał(a):

>Blok wodny z radiatora jak ciezko mi to wyobrazic jak to wyglada :-\
>Tu masz zdjecie bloku wodnego
>www.4max.com.pl/sklep/akcesoria.htm

pewnie juz było o tym ale mam pytanie. Znasz może jakiś dobry opis (na WWW)
jak wykonac taki zestaw chłodzenia ciecza? chętnie dla sportu (poki mam
troszke czasu i luzu w robocie) bym sobie coś takiego wymodził.
Co wymusza obieg w takiej instalacji? Jakas pompka, wiem, ale jaka :-P.
Jak przyczepić taki blok wodny do proca?

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net