Re: Komp dla siostry.

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 11:29:27 MET

"Marcin Wojtczuk" <fastviper-!spamik-_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Jak się spali (co podobno jest częste) to co z nim zrobię ?

Mozna to nazwac syndrom Filmu Toma ;-) Zlozylem naprawde
duzo kompow na AMD i sie jakos zaden nie spalil. Bylo jakies
tam widomosci na grupie, ze sie komus procesor spalil ale
glownie z powodu wlasnej glupoty (uruchomil bez radiatora).
Juz predzej moze dojsc do ukruszemnia jadra ale to IMO trzeba
byc wybitnym, zeby cos takiego zrobic.

> Nie chcę ryzykować ani trochę. Jak trzeba - dołożę...

Zakladam, ze sklap bedzie skladal to i tak jak beda plomby
wiec ciezko bedzie im wcisnac, ze to z Twojej winy.

A jesli chodzi o sam zestaw to proponuje typowo
biurowe rozwiazanie:

Plyta na maksa zintegrowana na i810 mozna jeszcze kupic, a
bedzie kosztowac mniej niz 300zl
procesor celeron 667 BOX za mniej niz 250zl
pamieci 128MB 100zl
obudowa 120zl
kalwaitura + myszka 50zl
fdd 60zl
zostaje 320zl na dysk. Modem tez mial byc?

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!