Re: Komp dla siostry.

Autor: _at_r2r
Data: Mon 31 Dec 2001 - 16:03:22 MET

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał(a):

>Juz predzej moze dojsc do ukruszemnia jadra ale to IMO trzeba
>byc wybitnym, zeby cos takiego zrobic.

zaręczam Cie, że nei trzeba być wybitnym ;)))). sam złożyłem dziesiątki
komputerów na Duronach i Athlonach (mam nadzieje że bezproblemowo działają
do dzisiaj). wydawało mi sie że już cokolwiek wiem w tym temacie i... sam w
swoim porocesorze ukruszyłem róg jądra ;-) przy n-tej zmianie wentylacji.
Całe szczescie, że działa nadal ;-). Po tym tak sie wkurzyłem i zawziąłem,
że wygrałem cooper shima w jakimś z konkursów na jakiejś WWW i chyba już
jestem bezpieczny ;-).

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net