Re: Komp dla siostry.

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper-!spamik-_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 13:28:48 MET

Krzysiek, you wrote:

> Zakladam, ze sklap bedzie skladal to i tak jak beda plomby
> wiec ciezko bedzie im wcisnac, ze to z Twojej winy.

A jak powiedzą, że podkręcałem ?
A jakby tak kazać założyć hasło na BIOS i zapisać w umowie, że nawet
w razie spalenia, jeśli hasło nie jest zmienione/zlikwidowane to
serwis odpowiada ? Czy to jest realne ? (Hasełko w zalakowanej
kopercie).

> A jesli chodzi o sam zestaw to proponuje typowo
> biurowe rozwiazanie:
>
> Plyta na maksa zintegrowana na i810 mozna jeszcze kupic, a
> bedzie kosztowac mniej niz 300zl
> procesor celeron 667 BOX za mniej niz 250zl
> pamieci 128MB 100zl
> obudowa 120zl
> kalwaitura + myszka 50zl
> fdd 60zl
> zostaje 320zl na dysk. Modem tez mial byc?

Jakie firmy produkują taką mocno zintegrowaną płytę (i co to znaczy?).
Bez modemu oczywiście (za to z kartą sieciową ;-)

--
   :: [Maŕcín Wojţczuk] :: W tej wiadomości nie ma załącznika!    ::
   ::  Linux  registered user N°200916  Machine N°89843 <=- -  -  ::