Re: Athlon + GeForce + VIAaaaaaaa

Autor: MKprowokator (mk_prowokator_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 11:32:16 MET

> Istotne jest przetestowanie i skonfigurowanie komputera, a nie
> "markowość" płyty. Mi osobiście w tej chwili z racji doświadczenia
> lepiej np. idzie składanie komputerów na płytach ECS (bo parę już
> ich poskładałem) niż ASUSa (nie miałem jeszcze w rękach żadnej
> płyty ASUSa pod Socket A, bo są po prostu IMHO za drogie).
> I nie mam najmniejszych kłopotów ze stabilnością komputerów
> zbudowanych w oparciu o płyty ECSa.

Ale wystarczy popatrzec do archiwum tej grupy ile jest problemow z ECSami.
Ja nie powiedzialem ze ECS jest zla plyta. Na mojej K7VZA przy Athlonie
zdarzaly sie niekiedy calkowite zwisy systemu, teraz mam Durona i jestem
zadowolony ze stabilnosci i ogolnej wydajnosci.. Jak wiadomo ECSy sa
wybredny jesli chodzi o sprzet i moze sie zdarzyc, ze nie wspolpracuja z
okreslonym np. modemem - tego niestety nie da sie zaprzeczyc. Komputery
ktore Pan sklada sa w okreslonej, sprawdzonej konfiguracji, dlatego z tymi
plytami nie ma Pan problemow. Co jednak ma powiedziec taki "domowy
skladacz"..
pozdrawiam.