Re: Zamieniac Celeronka 300@450 na Celeronka II 900 Mhz ?

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 00:25:44 MET

On Sun, 30 Dec 2001 13:49:02 +0100, "Toomy" <toomy_at_skrzynka.pl> wrote:

>Mam teraz plyte Abita BH6 (na BX'ie) chyba rev. 1.0 i do tego Celeronka 300A
>przekreconego na 450 Mhz. Planuje zrobienie malego upgrade'u do Celeronka II
>900 Mhz + przejsciowka oczywiscie. Co o tym sadzicie? Ma to sens? Jaki
Zalezy do czego kompa uzywasz. Jesli tej mocy potrzebujesz i reszta
konfiguracji bedzie adekwatna do nowego procka to ma oczywiscie sens.

>bedzie przyrost przedkosci? Procek widzialem na jakies 299 zl w Multicompie
Bardzo widoczny. Wrzuc najnowszy bios do twojego modelu plyty
(koniecznie srawdz czy jest on do 1.0 a nie 1.1).

>i przejscioweczka JAMICON PROCESOR FCPGA > SLOT1 za 59 zl tez tam. Co
>sadzicie o takim manewrze?
Jakos drogo ta przejsciowka - kupowalem za 45.

Pozdrawiam
GLide