Re: 19'' Sony czy Samsung ???

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 00:25:37 MET

On Sat, 29 Dec 2001 22:46:42 +0100, "Janusz - Vahanara"
<vahanara_at_olimp.gapp.pl> wrote:

>Osobiście mam Samsunga 19" 950p+, parametry elektroniki takie jak w SONY
>420P, tylko kineskop zwyczajny, a nie trinitron.
Te Samsungi to byly swietne monitory. Dobre parametry dobra jakosc - a
z ta kulistoscia nie ma co przesadzac. Ostatnio jak slucham co ludzie
mowia to odnosze wrazenie jakby na zwyklym kinolu nie dalo sie
pracowac ;-)
Potem wracam do domu odpalam moje Eizo i cud! Obraz jest ostry,
geometria nienaganna - sama przyjemnosc a kineskop klasyczny.

Pozdrawiam
GLide