Re: WindowsXP - problem z siecia!

Autor: Alti (altiok_at_wp.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 16:09:47 MET

No nie wiem ja nie mialem takicjh= problemow ale upewnij sie ze masz
dobrzeskonfigurowana siec (nazwa grupy roboczej, IP, DNS,aaa i FIREWALLa
wylacz-zapore internetowa) czy przerwanie nie wadzi z przerwaniem dla innego
urzadzenia.Czy stery do chipsetu masz wstawione-jak masz cos na via to
serwispack jest musem. A tak w ogole to czy nie jest to problemem kompa z
98? czy probowales z jeszcze innych kompow dostac sie na swoj?
Pozdrawiam