Re: WindowsXP - problem z siecia!

Autor: PaVliK (pavlik_at_central.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 18:07:41 MET

Użytkownik "Alti" <altiok_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> No nie wiem ja nie mialem takicjh= problemow ale upewnij sie ze masz
> dobrzeskonfigurowana siec (nazwa grupy roboczej, IP, DNS,aaa i FIREWALLa
> wylacz-zapore internetowa) czy przerwanie nie wadzi z przerwaniem dla
innego
> urzadzenia.

Siec mam skonfigurowana jak najbardziej poprawnie, nazwa grupy roboczej,
numer IP, Firewall od początku wyłączony.
Karta sieciowa pracuje na przerwaniu 10 i nie wykazuje żadnych konfliktów z
innym urządzeniem.

> Czy stery do chipsetu masz wstawione-jak masz cos na via to
> serwispack jest musem. A tak w ogole to czy nie jest to problemem kompa z
> 98? czy probowales z jeszcze innych kompow dostac sie na swoj?

Posiadam płyte Abit SA6-R na chisecie Intel 815-EP oraz zainstalowane
najnowsze do niej sterowniki, ktore rowniez nie wykazuja zadnych problemow.
Problem ten wystepuje zawsze przy probie dostepu do zasobu spod Windows9X.
Nie probowalem natomiast jak odbywala by sie komunikacja pomiedzy dwoma
Windowsami XP.

Czy ma ktos jeszcze jakis pomysl ???
Z gory dziekuje