S.O.S.

Autor: Peachy Girl (peachygirl_at_poland.com)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 16:14:51 MET

Witam wszystkich!

Mam 'maly' problem z komputerem i licze na to, ze ktorys z was pomoze
swojej mlodszej kolezance (no dobra... nie wiadomo czy mlodszej ;).
Otoz po reinstalacji systemu, przy odtwarzniu dzwieku pojawia sie taki
komunikat:

nullsoft waveout plug-in v2.3

MMSYSTEM002 Uzyto identyfikatora (ID) urzadzenia, ktory jest poza
zakresem tego systemu.

Szczerze mowiac nie mam pojecia o co chodzi... probowalam sie bawic
windowsem, sterownikami i gdy juz mialam kopnac w komputer i przeniesc
go na tamten swiat pomyslalam o was... ktos ma wizje rozwiazania tego
problemu? Cheers!

"*"*"
Peachy Girl
www.angelfish.of.pl