Re: AAAAAA!!!!!!!!! wszystko mi się wali!!!!!!!!!

Autor: marikaz (marikaz_at_nomail.net)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 18:49:02 MET

"Alcer" <alcer_at_poczta.onet.pl> wrote in news:9ugbf3$t25$1_at_news.tpi.pl:

> Cześć,
> mam nowy sprzęt, składam go do kupy i....
> 1. komp się albo włącza albo nie (w zal. od humoru) - problem z
> zasilaniem? 2. przy włączonym kontrolerze stacji (FDC enabled) stacja
> się świeci, reszta nie uruchamia się
> 3. przy wyłączonym kontrolerze i wyjętym kablu uruchamia się system,
> ale bios wywala:
> // battery low
> // CMOS memory wrong size
> // press F1 to enter setup, F2 to resume
> 4. resume powoduje zawiechę komputera
> 5. setup albo się ujawnia albo nie
> [...]

A nie masz czasami karty sieciowej?
Mialem identyczne wrecz objawy, winna byla karta
sieciowa. Poradzilem sobie w ten sposob,
ze wszyskie ustawienia biosu zrobilem bez niej,
(bo inaczej nie dalo rady)
a pozniej pokombinowalem z jej umiejscowieniem
na plycie. Troche jeszcze swirowalo ale po
jakims tygodniu moge powiedziec, ze
wszystko jest tip top.

marikaz