ABIT BE6

Autor: Robert (rob3x_at_No-SPAM-polbox.com)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 19:00:19 MET

Witam !!!

Pierwsze pytanie ile wart jest ABIT BE6, Celeron 466 + obudowa.
Drugie to czy istnieje problem wspolpracy w/w plyty a konkretnie
kontrolera HPT366 z dyskiem IBM 40GB.
Niestety nie pamietam typu dysku.
Znajomy rozbudowal kompa o dysk i nagrywarke, szczescie trwalo jeden
dzien.
Po rozbudowie system (WIN98) pozostal na starym dysku i wszystko podobno
bylo ok.
Nastepnego dnia po wlaczeniu pokazal sie komunikat No disk or system
error.
Okazalo sie, ze padly partycje na obu dyskach.
Od tego momentu ja zajmowalem sie tym kompem.
stary dysk won reinstal windozy na nowym dysku i bylo dobrze przez
tydzien.
Znowu szlak trafil tablice partycji.
Ja sugeruje koledze zmiane plyty i od razu lepszy proc.
Wydaje mi sie ze to problem na styku HPT366 i IBM.
Jesli ktos z grupowiczow mogly pomoc bede wdzieczny za wszelkie
sugestie.

--
Ni ma nic